قم، جاده قدیم کاشان، مجتمع تولیدی مصالح ساختمانی آسیا
تلفن تماس

09122533040

پست الکترونیک

info@ahakasia.com

ساعات کار

همه روزه 8 الی 20

🔥مزایای نمای کامپوزیت

مقاومت در برابر تغییرات محیطی

مزایای نمای کامپوزیت. یکی از مهم ترین مزایای ورق آلومینیوم کامپوزیت مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی است. این ورق ها اگر در معرض رطوبت قرار گیرند دچار خوردگی و زنگ زدگی نخواهند شد و علاوه بر آن تابش نور خورشید دوام و عمر آن ها را کوتاه نخواهد کرد.

سطح ورق های آلومینیوم کامپوزیت صاف و صیقلی است، از این رو نور خورشید را منعکس کرده و میزان کمی از گرمای آن را جذب می نمایند. نمای آلومینیوم کامپوزیت قابل استفاده در مناطق گرمسیر با درجه حرارت بالاست و در واقع متریالی مقاوم در برابر حرارت محسوب می شود.

لایه پلی اتیلنی که در پانل های کامپوزیت قرارگرفته نوعی سد حرارتی ایجاد می کند که منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی آن می گردد. این نما در مقایسه با سایر نماها کمتر دچار تغییر رنگ می شود.

 

وزن بسیار سبک

وزن پانل های آلومینیوم کامپوزیت بسیار سبک است و بار اضافی بر سازه وارد نمی کند. علاوه بر آن وزن سبک این محصولات حمل و نقل و نصب آن ها را نیز آسان نموده است.

کاهش وزن ساختمان منجر به کاهش نیروی زلزله بر سازه می شود، به همین دلیل استفاده از این مصالح در ساختمان به ایمنی بیشتر در برابر تکان های ناشی از زلزله کمک خواهد کرد.

عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی

این پانل ها نوعی عایق صوتی و حرارتی محسوب می شوند. زیرا لایه پلی اتیلنی که در وسط دو لایه آلومینیوم قرارگرفته نه تنها مانع از انتقال حرارت می شود بلکه از میزان سر و صدا در ساختمان نیز می کاهد.

آلومینیوم ماده ای مقاوم در برابر حرارت است و اگر نمای ایجادشده با این متریال در معرض آتش سوزی قرار گیرد، تغییر شکل نخواهد داد. علاوه بر آن آلومینیوم ماده ای مقاوم در برابر نم و رطوبت است که دچار خوردگی نمی شود.

 

تنوع بالای رنگ

در رنگ آمیزی این ورق ها از پوشش های رنگی متنوع استفاده می شود که با سلیقه معماران و سازندگان همخوانی دارد و نمای ساختمان را فوق العاده جذاب نشان می دهد.

زیبایی و تنوع رنگ نمای آلومینیوم کامپوزیت باعث می شود استفاده از آن روز به روز گسترده تر شود و افراد بیشتری به این نما اشتیاق پیدا کنند.

 

اجرای سریع

پانل های آلومینیوم کامپوزیت به صورت حاضر در بازار موجود هستند و به راحتی در دسترس می باشند. پیش ساخته بودن این پانل ها نماکاری ساختمان را راحت تر می کند و سرعت اجرای پروژه را بالاتر می برد.

علاوه بر آن وزن سبک این مصالح استفاده از آن ها را آسان تر نموده است. نماکاری ساختمان با پانل های کامپوزیت توسط افراد حرفه ای و متخصص طبق نقشه و طرح مورد نظر صورت می گیرد. از این رو یک نمای اصولی با سرعت اجرای بالا به شمار می آید.

 

قابلیت برش کاری و سوراخ کاری

آلومینیوم ماده ای انعطاف پذیر است که می توان بر روی آن عملیاتی نظیر برش کاری، خم کاری و سوراخ کاری انجام داد.

پانل های آلومینیوم کامپوزیتی که برای نمای ساختمان استفاده می شوند در اشکال مختلف و با توجه به نوع نما طراحی و ساخته می شوند و محدودیتی در شکل پذیری آن ها وجود ندارد.

انعطاف پذیری بالای این محصولات باعث شده از آن ها در کنار مصالحی که انعطاف پذیری کمتری دارند، استفاده شود.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

مزایای نمای کامپوزیت
فهرست مطالب

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست با شماره 09122533040 تماس حاصل نمایید.