قم، جاده قدیم کاشان، مجتمع تولیدی مصالح ساختمانی آسیا
تلفن تماس

09122533040

پست الکترونیک

info@ahakasia.com

ساعات کار

همه روزه 8 الی 20

🏷️

📱 برای دریافت مشاوره و قیمت محصولات، می توانید از طریق شماره تماس های مجتمع تولیدی مصالح آسیا و یا با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی مراجعه نمایید.

02537226982
09121537040
09122533040

📌 قم، جاده قدیم کاشان، مجتمع تولیدی مصالح ساختمانی آسیا

پودر سنگ جوشقان یکی از معروف ترین انواع پودر خاک سنگ در ایران است که از نظر کیفیت دارای مرغوبیت زیادی می باشد. خاک سنگ جوشقان از معادن سنگ استان اصفهان تولید می شود. که از نظر ویژگی های شیمیایی و فیزیکی شبیه به سنگ مرمر بوده و بسیار سفید رنگ و با کیفیت است. پودر سنگ جوشقان در صورت مصرف در موارد ساختمانی ، بسیار شبیه به سیمان سفید می باشد با این تفاوت که قیمت مناسبی داشته و پس از خشک شدن ترک نمیخورد.

 

اهمیت پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ جوشقان اصفهان در امور ساختمانی نظیر ساخت نما و بند کشی کاشی و سرامیک بکار رفته. و در کاربرد های هنری برای مجسمه سازی استفاده می شود. این محصول در پرورش دام و طیور ، انجام قیرگونی و ایزوگام ، اجرای سند بلاست و در ترکیب با ماسه و سیمان برای تهیه ملات و دوغاب بکار می رود. خاک سنگ جوشقان بیشتر از دیگر انواع خاک سنگ کاربرد دارد. زیرا رنگ آن خیلی سفید و درخشان است و همچنین اگر آن را با سیمان و بتن ترکیب نماییم ، مقاومت آنها را افزایش داده و مانع از ترک خوردن می شود.

دلیل اهمیت زیاد پودر سنگ این است که این محصول نسبت به دیگر مصالح ساختمانی مشابه خود نظیر آهک و سیمان ، از قیمت ارزان تری برخوردار است با این تفاوت که همان عملکرد ها را دارد. بسیاری از کارخانجات در سراسر کشور اقدام به کوبش سنگ جوشقان اصفهان می کنند زیرا به نسبت دیگر معادن سنگ کشور ، کیفیت بالاتری دارد. اهمیت این محصول در رنگ سفید و کم نظیر آن می باشد که مانند گچ است اما بر خلاف گچ ، می توان آن را در مناطق مرطوب هم استفاده نمود.

کاربرد

کاربرد پودر سنگ جوشقان گسترده تر از پودر سنگ سایر نقاط کشور است. این محصول جایگزین بسیار خوبی بجای گچ کاری در مناطق مرطوب و پر بارش نظیر شمال کشورمان می باشد. این محصول در ترکیب برخی مصالح ساختمانی نظیر سنگ آنتیک ، بلوک سبک ، چسب کاشی و سنگ فرش بکار می رود. اختلاط پودر خاک سنگ جوشقان با سیمان (سفید) بهترین ملات برای درز کشی کاشی و سرامیک است. در مواردی که از قیر استفاده می شود نظیر قیرگونی ، ایزوگام و یا آسفالت ، بر روی آن پودر سنگ می پاشند تا چسبندگی قیر به سایر مواد افزایش یابد.

قیمت سنگ جوشقان

سنگ جوشقان در اندازه بندی های مختلفی تولید می شود. سنگ جوشقان نمره 1 تا 6 ، سنگ جوشقان بادامی و شکری و پودر سنگ جوشقان هر کدام قیمت مشخصی دارند. خاک سنگ جوشقان به دلیل کیفیت ممتازی که دارد نسبت به دیگر انواع خاک سنگ گران تر است. با این حال ، همچنان جزء ارزان ترین مصالح ساختمانی محسوب می گردد.

خاک سنگ جوشقان پس از کوبش و سرند شدن در کیسه های 25 کیلوگرمی بسته بندی شده و به شهر های مختلف کشور ارسال می گردد. در صورتی که تمایل به خرید پودر سنگ جوشقان دارید با بخش فروش ما تماس حاصل نمایید.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.