قم، جاده قدیم کاشان، مجتمع تولیدی مصالح ساختمانی آسیا
تلفن تماس

09122533040

پست الکترونیک

info@ahakasia.com

ساعات کار

همه روزه 8 الی 20

🏷️

📱 برای دریافت مشاوره و قیمت محصولات، می توانید از طریق شماره تماس های مجتمع تولیدی مصالح آسیا و یا با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی مراجعه نمایید.

02537226982
09121537040
09122533040

📌 قم، جاده قدیم کاشان، مجتمع تولیدی مصالح ساختمانی آسیا

کارخانه پودر سنگ آسیا دارای سابقه ای طولانی و بیش از چند دهه فعالیت در زمینه تولید پودر خاک سنگ است. این تجربه سبب شده تا ما شناخت کاملی در مورد انواع پودر سنگ مورد مصرف در صنایع مختلف پیدا نماییم و مناسب ترین محصولات را به لحاظ نوع سنگ مصرفی ، سایز بندی (نمره بندی ، پودری و میکرونیزه) ، رنگ بندی و بسته بندی تولید نماییم. این مجموعه با بهره گیری از دستگاه های سنگ شکن ، سرند هایی با سایزبندی مختلف ، دستگاه های بسته بندی و پرسنل حرفه ای بهترین پودر خاک سنگ کشور را با ارزان ترین قیمت تولید تولید و عرضه می کند.

 

انواع پودر خاک سنگ قم

پودر سنگ از انواع سنگ ها قابل تولید است. هر سنگی دارای ویژگی های منحصر به خود می باشد که برای صنعت و شغلی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال پودر سنگ گچ یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی است و به صورت گسترده ای در این بخش بکار می رود. کارخانه پودر سنگ قم با استخراج معادن سنگ با کیفیت این استان و همچنین استفاده از سنگ های ممتاز دیگر معادن کشور ، بهترین و مرغوب ترین پودر خاک سنگ مصرفی را برای تمامی صنایع و مشاغل وابسته تولید می نماید. برخی از انواع پودر سنگ تولیدی در این مجموعه به شرح زیر هستند:

  1. پودر سنگ آهک
  2. پودر سنگ کربنات کلسیم
  3. پودر سنگ دولومیت
  4. پودر سنگ باریت
  5. پودر گچ
  6. پودر مل
  7. پودر سنگ مرمریت
  8. پودر سنگ گرانیت
  9. پودر سنگ رنگی و سفید
  10. پودر سنگ جوشقان
  11. پودر سنگ الیگودرز

کاربرد و موارد مصرف

  1. مهم ترین مصرف پودر خاک سنگ قم در بخش ساختمان سازی به صورت مستقیم جهت تهیه ملات و یا غیر مستقیم برای تولید مصالح ساختمانی است.
  2. جهت آسفالت ریزی معابر و راه ها و همچنین ایزوگام و قیرگونی ، بر روی آن پودر سنگ می ریزند زیرا پیوند میان قیر و دیگر مواد را تقویت می نماید.
  3. پودر سنگ آهک و کربنات کلسیم بهترین و ارزان ترین فیلر در بخش های صنعتی هستند. این مواد در صنایع کاغذ سازی به صورت گسترده مصرف می شود.
  4. نوعی پودر سنگ به نام پودر آهک میکرونیزه با دانه بندی بسیار ریز در تولید سیمان کاربرد دارد.
  5. در صنایع شیمیایی و تولید محصولات مصرفی همچون تولید چسب ، رنگ ، رزین ، پلاستیک ، پلیمر ، لاستیک و … هم از انواع پودر سنگ استفاده می نمایند.
  6. پودر سنگ قم برای مصرف در موارد هنری مانند مجسمه سازی و ساخت تابلو های نقش برجسته و پتینه هم کاربرد دارد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.