قم، جاده قدیم کاشان، مجتمع تولیدی مصالح ساختمانی آسیا
تلفن تماس

09122533040

پست الکترونیک

info@ahakasia.com

ساعات کار

همه روزه 8 الی 20

🔥پودر سنگ جوشقان برای نمای ساختمان

یکی از مهم ترین اجزای ساختمان سازی  که برای ساخت آن از پودر سنگ جوشقان استفاده می شود ، نما می باشد . یک نمای خوب ساختمان همان کاری را می کند که یک لباس شیک و تمیز در هنگام ملاقات های ما انجام می دهد . در حقیقت نمای ساختمان می تواند باعث جذب مشتری برای ساختمان شود و این مهم در فروش ساختمان نقش بسیار موثری دارد علاوه بر این کسانی که در یک ساختمان زندگی می کنند متوجه این موضوع خواهند شد که زندگی در یک ساختمان با نمای زیبا چقدر می تواند لذت بخش باشد .

نمای ساختمان

ما انواع مختلفی از نماهای ساختمانی را داریم که عبارتند از نمای سیمانی ،نماشسته ، نمای رومی و…که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشند ولی چیزی که ما دراین جا مد نظر داریم و می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم نمای شسته می باشد که در آن از پودر سنگ جوشقان استفاده می شود .پودر سنگ جوشقان نمای ساختمان یک پودر منحصر به فرد و سفید رنگ می باشد.

رنگ سفید پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ جوشقان درای رنگ سفید و بسیار شفافی می باشد . این روزها استفاده از نماهایی که دارای رنگ سفید می باشند بسیار مد شده است و طرفرداران زیادی پیدا کرده است . بنابراین استفاده از این پودر سنگ در نمای ساختمان می تواند باعث سفیدتر شدن و بهتر شده جلوه ی ساختمان شما شود . از طرف دیگر ماندگاری بیشتر رنگ نما و مقاومت آن در برابر شرایط جوی یکی از پیامدهای خوب پودر مخصوص نماشسته می باشد.

قدرت چسبندگی نما را بالا می برد!

اگر در ملاتی که برای نمای ساختمان ساخته و استفاده می شود از پودر سنگ جوشقان درجه یک استفاده شود ، عمر آن نما بسیار زیاد می شود ، علت آن هم ویژگی چسبندگی است که پودر سنگ جوشقان در ملات ایجاد می کند و همین امر باعث می شود که ملات با کیفیت تری ساخته واستفاده شود .

ما در کشوری زندگی می کنیم که چهار فصل می باشد و در مقاطع مختلف زمانی، دما های متفاوتی را تجربه می کنیم ، از طرفی دمای روز با دمای شب کاملا متفاوت است و همیت امر می تواند باعث شود نمای ساختمان شما آسیب ببیند ولی با این پودر مقاومت خیلی بیشتری در مقابل سرد و گرم شدن هوا پیدا می کند و این یعنی زیبایی ساختمان شما بسیار با دوام تر و بیشتر ازساختمان هایی خواهد بود که در نمای خود از این پودر سنگ استفاده نکرده اند.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پودر سنگ جوشقان
فهرست مطالب

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست با شماره 09122533040 تماس حاصل نمایید.